25.03.2015

2 MART HAYATI

Kalktım. Şubat soğuğuna aldırış etmeden camı açtım. Huuuf diye hava çektim içime.
Bir daha...
Bir dahaaa...
Sonra 'Ananı sikiim ciğerim buzlandı lan!' diyerek kapadım pencereyi. Pencereyi terk etmeden önce gözlerimi kısıp adeta bi Legolas gibi İnönü Stadı'nın olduğu bölgeye çevirdim şahin bakışlarımı. Güzeeel, stad yükseliyordu.

Donla yatıyorum son dört aydır. Vücudum toksinlerini gece boyunca rahat salabilsin diye bu yöntemi geliştirdim. Önce çırılçıplak yatmayı denedim. İkinci çırılçıplak yatma seansımın sonunda zatürree olunca vaz geçtimbu hevesimden ve don atlet yanmaya döndüm.

Boxer'ımın altında açık kalan baldırlarımı şaka şuka tokatlayıp mutfağa doğru depara kalktım. İşte bu. 1-2 saniye arası bir sürede mutfağa eriştim. Dört metreyi gayet iyi geçmiştim. Biraz kendimle gurur duydum ve omzumdan öptüm kendimi. Dudaklarım atletin kumaşına değdi. Kumaş öpmeyi hiç sevmem. Hemen atleti sıyırdım omzumdan ve etimi etimi öptüm.

Tebrik faslımı bitirir bitirmez buzdolabını açtım ve hemen raftaki portakal suyuna uzandım. Paraya kıyıp aldığım taze sıkılmış portakal suyunu, bardağa koymak için bile bekleyemeden ağzıma dayayıp içtim. Portakal suyu bitmişti, pet şişeyi suyla doldurup şişe dibindeki posayı da içtim. Vitaminin bir gramı dahi dışarı gitmesin diye tadı bok gibi olan sıvıyı içtim. "Bir acıyı unutmak için daha büyük bir acı gerekir" düsturundan yola çıkarak ocağı açıp elimi ateşe tuttum. Çifte acıya davet çıkarmıştım. Hem elim hem de elimin kılları yanmıştı. Tütsülenmiş keratin doku kokusundan hızla uzaklaşayım diye bir kez daha baldırlarımı tokatladım ve salona kadar koştum. Salon kapısına gelende bir düz takla atarak içeri girdim ve devamında 25 şınavla sabah sporumu taçlandırdım. Şahlığımı ilan etmiştim fakat şahbazlığa yürüyeyim istiyordum. Alkışlı şınav çekmeye karar verdim. Henüz ilk denememde de ağzım üstü yere yapıştım.

Mesela Şınav
Gürültüye uyanmış olacaktı. Yüzümü parkeden kaldırdığımda göz göze geldik. 'Napıyorsun?' diye sordu. Alkışlı şınavı becerememenin verdiği utançla yüzüne bile bakmadan 'İnat ettim,ölmeyeceğim ben.' dedim. Hemen gözleri doldu ceylanımın, yanıma eğildi "Doktora gitmiştin sen değil mi? Kötü bir şeyin mi varmış?" dedi ağlamaklı bir sesle. Spor yormuştu ve acıktırmıştı. İçinde bulunduğum koşulları gözden geçirip 'He maralım, he türkü bakışlım. Ölümcül bir şeyler varmış vücudumda. İsim verme dedim doktora, random öleyim istedim, sürprizlerle dolu öleyim istedim. Ama yediremedim kendime ölümü, korkudan spora, iyi besinlere verdim kendimi. Şimdi iyi bir kahvaltı yapmam gerek dört çeşit peynir, pastırmalı yumurta, bal-kaymak, şokella, simit ve filtre kahveyle... Ölmek istemiyorum anlıyor musun?' dedim ve göz yaşları saldım mini mini göz pınarlarımdan. Hemen beklediğim reaksiyonu gösterdi ve sarıldı boynuma. 'Ben hazırlarım o dediklerini sana er kişim.' dedi.

Saçımda beyazlar o kadar çoğaldı ki bünyemde bunalım baş gösterdi son zamanlarda. Yaşlanmak öyle canımı sıktı ki geleneksel 2 Mart yazısını bile yazmadım bu sene. Ha ne değişti, nasıl geçti 3 Mart'ın derseniz. Aynı. Kötü. İyi ki yazmamışım soktumunun yazısını, boşuna hayaller sıralayacaktık buraya. Neyse, bu sporlar, bu portakal suları, bu sağlıklı yaşam ayakları hep bir yaş fazla olsun yaşamanın kurnaz hesapları. Hani bir yaş fazla yaşasam, o fazladan yaşadığım yaşın doğum günü en güzel doğum günüm olacak, hep hayalini kurduğum doğum günü olacak gibi. Klasik 2 Mart yazısı, yerini klasikleşmeye aday 2 Mart hayatına bırakıyor galiba.

'Balı uzatsana...' dedim kısa boylum al yazmalıma '...sağlık emikleyeyim biraz.'


Edit: Dinleyeni ıslatan şarkı. Ha ıslatıp dövüyor ama. Oldukça anlamlı benim için. Umarım yazıyı da şarkıyı da beğenirsiniz.

20 yorum:

  1. Daha sık yaz lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraşıyorum. Bi çalışma masası aldığım zaman düzelir her şey umarım (:

      Sil
  2. ŞArkıyı sevdim yazıyı da sevdim de 2 Mart`ın olayı ne anlayamadım :D
    O posayı içmek mide ister :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.
      3 Mart doğum günüm. Genelde 2 Mart'ta 'Doğum günüm şöyle geçsin, böyle geçsin.' diye sınırsız hayal kurduğum gün. Hiçbir 3 Mart'ta da o hayaller gerçekleşmez. O nedenle 2 Mart daha bi anlamlı benim için hep (:

      Konu vitaminse mide teferruattır. Eşimi dostumu dişleyerek vitamin alacağım söylense, bir saniye durmam yerim tüm hısım akrabayı.

      Sil
  3. yorumlara bakmadan ne bu 2 mart olayı diye blogunda aramıştım tam da buldum ha doğumgunu arifesiymiş dedim ama sen yazmışsın zaten, neyse o yazıları da okumuş oldum en azından :)

    Şu temennini pek sevdim dediğin gibi tanıştığın insanlar için bir şekilde iyi ki doğmuşsundur Demirbey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski yazılara git yine arada. Daha güzel şeyler yazıyormuşum o zamanlar.
      Teşekkürler ederim kutlama için(:

      Sil
  4. Çok beğendim :) Şarkıyı da zaten severim. Başarılar.

    YanıtlaSil
  5. 2 Mart olayı demişsin.
    Her yorum yazan biraz buna dokundurmuş bende dokunmazsam olmazdı :)
    Bir acıyı unutmak için daha büyük bir acı o kısımda takılı kaldım. O zaman ikisi bir olur daha fazla binmez mi tepene.

    Not: Daha sık yazman konusunda meçhul yazara katılıyor, hemmen masanın siparişini vermeni rica ediyorum demirbey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar az zamanda yazı yazmaya çalışıyorum ki o 2 Mart'ın havada kalması tamamen benim suçum ve düpedüz çirkinlik, kusuruma bakmayın. El yanınca reseptörler olduğu gibi ele odaklanıyor Sauron misali. El acısını anında unutuyorsun (:
      Daha sık yazacağım.
      Daha sık yazacağım.
      Daha sık yazacağım.
      Daha sık yazacağım.

      Umarım...

      Sil
    2. Acıyı acıyla yok etmeyi, en azından bi süre deneyeceğim.
      Ha yanık kremini de yanımda bulundurup yapacağım.
      Kusur mu ?
      Yok öyle düşünmüyoruzZ. Yani en azından ben.
      Yazacaksın.
      Sık yazacaksın.
      Daha sık yazacaksın.
      Daha sık takip edeceğiz.
      Sık takip edeceğiz.
      Takip edeceğiz.
      Kesinlikle ;)
      **Yazmasan da takip ediyormuşuz meğerse.

      Sil
  6. Sık yazmamalısın. Mizah ayarı yüksek, iyi yazılar yazmak istiyorsan sık yazmamalısın. Mesela bir yazında kahkaha atmıştım ki çok nadir başıma gelir bloglarda. gerçi epi topu 3-4 yazını okuyabildim şimdilik. bu yazından, onlardan aldığım tadı alamadım. kızın poposunun yanında görece kötü durmuş da olabilir yazı, bilemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha mesele kızın poposu olursa o popoyu övecek İlahi Komedya kalınlığında eserler veririm. Hiç acımam (:
      Hangi yazı kahkaha attırdı sana gerçekten çok merak ettim, hatırlayıp paylaşırsan dev sevinirim.

      Sil
    2. "beş vakit namaz kılınan evdi orası.." diye mazbut bir şekilde ilerliyordu yazı, sonra eldeki mamanın cennete gitme arzusuyla, yiyeceksin bu mamayı diye ağza tepiştirilmesi, bu inanılmaz ince ayarda bir espriydi. Şaşırtmak çoğu zaman mizahın en güçlü silahıdır. ne bileyim, başka ara değişkenler var mıydı hatırlamıyorum(ayran gibi bir şeyler içilirken espriler 2 kat fazla komik algılanır ya onun gibi) tek hatırladığım baya bir güldüğümdü.
      bak mesela o kızın poposu yerine string giymiş erkek poposu daha yerinde ve eğlenceli dururdu. Güzel kadın poposu kadına da erkeğe de iç çektirir. başka şeyler de çektirebilir, neyse...Eğlenceli yazılarda abartı estetik, yazının eğlencesini dibe çekiyor kanaatimce. Bu arada, nice yıllara... :)

      Sil
    3. <Teşekkürler ederiim (:

      Sil
  7. Dünya 2 mart hayal kurma günün Kutlu olsun Demirbey :)
    Sağlıklı beslenmek istiyorsun madem Kereviz de ekle listene :)
    Yaşına katılan +1 de hayırlı olsun şu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kereviz? O ölmeye yakın yenecekler listemde...
      +1 dileği için teşekkür ederim çook (:

      Sil
  8. merhaba Demir Bey,
    çok güzel bir yazı olmuş.blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim :)

    www.aysegulyaziyor.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. 2 mart Demir Beyè yaramadı. Hala almadın mı çalışma masasını

    YanıtlaSil
  10. Lütfen çok ara vermeyin,çünkü gerçek anlamda özgün ve güzel bir anlatımınız var.Doğal hiç yoksa.Mutlaka ve mutlaka en kısa zamanda masanızı yanınıza alıp yayınlar paylaşmalısınız (:D)
    Takipteyim!!

    YanıtlaSil

söyle güzelim dinliyorum?