9.03.2010

Bu İşte Bir Yalnızlık Var?

Televizyon kanalım olsa

Sana yemin sana söz

Yirmidört saat seni gösterirdim insanlara


En iyi makyaj hariç

Bütün oskarları

Çekinmeden

Bir an tereddüt bile etmeden

Sana verirdim

Niye makyajı da vermedin diyip açgözlülük edersen

Senin doğal halin yeter

Maksfaktörü sikeyim,avonu,orifıleymi sikeyim derdim.


Sakallı,kıllı da olsan güzelsin

Sivilceli de

Bangladeşli olsan da güzelsin

Çorumlu da...


Benden hep kaçıyorsun fakat

Beni de bırakamıyorsun.

Ben anlamam bu işlerden,bi atasözü okudum da aynı bizim durum lan dedim

Göz temasımız yok senle belki

Ama gönüller iç içe geçmiş hey Hat!

Niye gözümün önünde durmazsın hiç

Ne buldun arkamda

Yoksa her başarısız erkeğin arkasında sen mi varsın?

Olsun

Bir fırsatım olsa keşke

Olsa keşke de sarsam seni kollarımla


Senle ilişkiye girmişliğimiz yok

Ama sen,

Sen

Ey mühür gözlüm,bakışlarına bir kez olsun şahit olamadığım türkü bakışlım

Sen,her gün bir kez çocuğumuzu doğuruyorsun.

Bazen iki güne bir,bazense günde iki defa.

Sonuçta doğuruyo musun doğuruyosun.Nokta.Bitti.

Her neyse maralım,

Çocuklarımız bazen vitaminsiz bir cıvık,

Çoğunlukla da beton gibi evlatlar

Ama ey tombul yanaklım

Ey sivilcelerini emdiğim

Niye o çocukları hep buz gibi sulara gönderiyoruz.Günahı büyük...

Hadi anlayışlı olayım,hazır değilsin çocuk büyütmeye diyeyim de gerginlik olmasın yar


Evde seni sayıklar oldum,

Hakeza okulda da.

Başbakan olup ulusa seslensem

'Ulus'a hep seni anlatırım.

Açılıma yeltensem

İlk senin açılımını yaparım insanlığa

Senin üzerine Truman Show yaparım


Herkes görsün seni deyu

Herkes seninle nasıl da gururlandığımı bilsin deyu


Başlığa takılma,google da tuna kiremitçiyi arayan bayanları düşürürüm belki diye öyle yaptım

Asla düşünme

Seni tuna gibi gay bi şekilde 

İbinah bir şekilde değil;

Mertçe,

Erkekçe,

Türkçe,

Kanaliçe seviyorum.

---------------------------------Canım gibi sevdiğim götüme yazdım bu şiiri.Canım popoma yazdım.İki sivilceli yanağından en içten duygularımla öperim

3 yorum:

  1. abi ters köşeye yattım resmen:D harkuleyt!

    YanıtlaSil
  2. tsısısısıısısısı:)insan dediğin bedenin her parçasını eşit sevmeli ne o öyle ona şiir var buna yok.kol bacak kıskanmaz mı bunu şimdi???

    YanıtlaSil
  3. sonunu okuyunca üstte dediklerini gözümde canlandırdım bi fena oldum bak :))

    YanıtlaSil

söyle güzelim dinliyorum?