4.04.2011

Arkadaş Arkadaşın Kompela'sıdır.

3000. profil görüntüleyici belli oldu: XitaRain.. Kendisi şu an hediyesine karar vermekle meşgul. 3000. profil görüntüleyici de son hava bükücü gibi oldu ama olsun, önemliydi ve sahibini buldu :)


-----------------------------------------(Bunlar arkadaş mesela,sanırım)
Arkadaşlarla gezmenin ne de güzel olduğunu öğreniyorum son zamanlarda. İşe girerken hobiler kısmına 'Arkadaşlarla gezmek' yazacak kadar minimalleşmiş de olabilirim ama elimde değil. Kız olsun erkek olsun, arkadaşlarınla gezmek güzel şey.

Dün Küçükmübaşir,Tırtöz ve Svetlin'leydim mesela. Dizi izlemeye gittik IF'e. Bir 'gün teyzesi' aktivitesi gibi duruyor ilk duyulduğunda. Konuyu açacak olursam: Behzat Ç.'nin son bölümünde -izleyenler bilir- bir Dj'in hikayesi anlatıldı. O dj de sabahları okula giderken dinlediğim Modern Sabahlar'ın ekibinden Fahir Öğünç tarafından canlandırıldı. Modern Sabahlar fanları böyle bir etkinlik planlamışlar. Emek verip hayata da geçirmişler. Radyo ekibi de tam kadro oradaydı ve daha önce yarım yarım baktığım, karakterlerini dahi tam bilmediğim diziyi paragraf başında saydığım arkadaşlarımla If'te izlemeye gittim. Çok da güldüm, eğlendim taam?

Şimdi özellikle Tırtöz ve Küçükmübaşir'e sözüm var, kemiksiz oynamaya gideceğiz. Ayıptır söylemesi son dönemde Yetenek Sizsiniz Türkiye'de yarı finale geçecek kapasitede kemiksiz oynamayı öğrendim. Komiklik olsun diye "oynama" sözcüğünü kullanmıyorum, içine girdiğim aktivite 'dans' sözcüğüyle ifade edilemediğinden ötürü o kelimeyi vurgulayarak kullanıyorum.

---------------------------------------------(Sarıkaya yalnız değilsin!)
Sonra ne oldu son zamanlardaaa. Hah şey oldu. Bi benzetmeyle karşı karşıyayım okur. Bugüne dek yalnızca Martin Caceres'e benzetilmişken bu ara James Franco'ya benzetiliyorum. Okuyorsunuz buraları, çirkinliğimden dem vururum hep. Sözlü muhabbet etme şerefine nail olduğum arkadaşlarıma az yakınmamışımdır babamın dediklerinden, aynalara küsüşlerimden, abisever ex yarimin aşağılayıcı cümlelerinden. Benzetilmeyi kabul edip 'Bunda yeni saç modelim ve tekrar uzattığım bıyıklarım etkili galiba, bir de yüzümün kırışık olması' diyorum bazı bazı. Ama dediklerime ben hala inanmıyorum. Yine de durup düşünüyorum bi yandan. Bir kişi benzetse onun ruhsal sorunlarına verip geçicem, önemsemiycem; ama yurdun farklı noktalarından. Efenim bi Iğdır olur bi Gümüşhane olur bi Sivas olur bi Uşak bi Kırklareli olur... Hep aynı ses yükselince ben de bi işkillendim. Kıyı şeridini kaybettim, kimse benzetmedi James Franco'ya. Bunda vakti zamanında gavur izmir demiş olmamın etkisi olduğunu düşünüyorum yer yer. Ha benim göt tavan yaptı mı? Yükselerek arşa değdi belki götüm. İlk şaşkınlığımı atlatınca ya Tatlıtuğ diyorum kızlara? Andırıyor muyum onu da? Andırmak istiyorum. Zira Tatlıtuğ yakışıklılık demek. Redhouse resimli sözlüğünde "Handsome" kelimesinin yanında gözlerim Tatlıtuğ'u arar. İnanır mısınız 'Aman o adam da çok şuku', 'Aman über yakışıklı' diyen çıkmadı henüz. Tepkisiz kalsalar iyi, nasıl bi bok atıyorlar piii. E şimdi bu adam sırf yakışıklı olduğu için ekmek yiyebiliyor diye düşünüyordum. Anketime yüze yakın kız katıldı bi tanesi de 'Gelse de versem oy' demedi. Bu işin peşini bırakmayacağım. Bu paragrafı James Franco'nun az çirkiniyim diye bitirmek istiyorum.

(Solda kameraya biraz arkası dönük olan benim lan. Sevişme sahnesinde dublörü olarak oynamadan hemen önce. Yersen...)
Sınav dönemindeyim. Bu dönemlerde yazılar biraz seyrekleşiyor. Aslında çokzel bi bahar şiiri yazdım onu paylaşırım çok yakın zamanda. Neyse bu sınav dönemi sandalyede normal oturamadığım, popomun altına yastık koyarak oturmak zorunda olduğum dönemdir. Fena da gitmiyor şimdilik. Bu sınav dönemiyle ilgili tek sıkıntım: yeni yeni tadını almaya başladığım 'Arkadaşlarla gezmek' kavramını özgürce, yaya yaya yapmama engel olması. Düşününce şurada Haziran'a ne kaldı hey seksi okur?


(yazı sırasında airplanes II dinlediğim aklımda kalmış :
can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars
i could really use a wish right now, a wish right now, a wish right now )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle güzelim dinliyorum?