24.11.2013

Ufak Ufak

Bin düşünüp bir hareket ederek ufak ufak yaşıyorum iki haftadır. "Ta daaaaaa" anı gelene kadar da öyle devam edecek. Gül cemale gülümsemeler insin diye ne düşünüyorum hey Hat..

Kasım ayını yazı yazmadan geçirdim. Yoğunluk..
Meziyetlerimi kullanabileceğim bir iş yerine, iyi para kazanabileceğim, bitirdiğim bölümde öğrendiklerimi uygulayabileceğim bir işte çalışınca böyle oluyor. Ümidim kitabın beğenilip beni bir ikinciye sevk etmesi, sonra üçüncüye, sonra dördüncüye. Ve en sonunda "Ben kitap yazarak geçimimi sağlıyorum" diyebileceğim günün gelmesi. İlk kitap sırf gülsünler diye ayrı ayrı dönemlerde gönlüme değen her bir kadına yazdığım yazıları içeren bir kitap. Blog'a yazı yazmadığım bu koca bir ay içinde genelde kitabı rötuşlayıp durdum zaten. Yaklaşık 200 sayfalık bir şey var elimizde. Önümüzdeki hafta içinde kitapla ilgili bir haberi de buradan paylaşırım diye ümit ediyorum.

Ve bin düşünüp paylaşıyorum aşağıdaki şarkıyı da. Sakin sakin..


4 yorum:

  1. hadi çıksın kitabın.
    alcam alcam alcam! :)

    YanıtlaSil
  2. Aldığın gün fotoğrafını istiycem o zaman. En sevdiğin yazının olduğu sayfayı fotoğraflarsın belki (:

    YanıtlaSil
  3. bu sözlerde bir inanmamazlık hissediyorum?
    aşkolsun Demirbey, bir de kanıt istiyorsun aldığıma dair yani?! :)
    öleyim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezgilerin ne de zayıfmış (: ben sadece onca hikayeden en çok hangisini sevdiğini merak ettiğimden öyle demiştim. Aşkolsun alis hanım..

      Sil

söyle güzelim dinliyorum?