6.08.2008

Senaryoya gitti gelecek...

Son zamanlarda yazamadığımın farkındayım,bunda geçirdiğim sağlık sorunları,yaz okuluna devam ediyor oluşum başta olmak üzere birçok şey sebep oldu.Bundan sonra bir süre daha maalesef yazmam sözkonusu değil,zira gözümü kırpmadan hayatımın en büyük işi diyebileceğim uzun metraj bir film için senaryo yazım aşamasına girmiş bulunmaktayım.Umarım film biter ve tahmin ettiğim kadar etkileyici olur,işte o zaman sadece blog umu okuyanlara özel bir toplu gösterim ayarlarım.
Anlayışınız ve takibiniz için teşekkürlerimi sunarım...

Demir Bey

6 yorum:

  1. ahhhh yivrummm dört gözle bekliyorum....
    geçmişler ola...

    YanıtlaSil
  2. tez zamanda bitmesini diliyorum ki donebilesin yazmaya, ayrica cok gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok sağolun,şimdi de burnumu kırdım yahu.bu yatma zamanıma bi yazı sıkıştırcam sanırım,gülün istiyorum o yüzden kasmalıyım baya,aslında bi sürü vakit var güldürecek şeyleri bulurum neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  5. ugh, gecmis olsun cokca :(

    YanıtlaSil

söyle güzelim dinliyorum?