2.01.2009

Issız Adam Sandler Olmak ya da Olmamak

scrubs severim ,zach braff ın çocuklukla yetişkinlik arası kalmışlığından ötürü.zach braff ın filmi last kiss i severim hemen hemen aynı sebeplerden dolayı.ben de arada kalmış geçiş formu olmaktan kurtulamadığım için seviyorum bunları belki de.

yeni yıl pek kötü başladı bu sene de,geçen sena kadar kötü olmasa da kötü başladı işte.bu sabah en yakın arkadaşım tarafından çeyrek adam bile olamamakla suçlandım.ağlayacak kadar kötü oldum,bilirsiniz ağlamanın eşiğine kadar gelmeyi,işte o eşikteydim ben de.çeyrek adamlık sayesinde olsa gerek ağlamadım,tam adam olsam gülerdim geçerdim belki de.tam adam olsam böyle birşey söylemezdi o arkadaşım da hem.

aynada suratıma bakıyorum baya bir adam olmuşum aslında gözlerimin etrafı çizikli,sakalımda tek tük beyazlıklar mevcut,gözlerimin altı mor ve ötesi.ama adamlık ilk sevişmenle başlamıyor;sakalının bıyığının çıkmasıyla,sesinin kalınlaşmasıyla,sivilce döneminin son bulmasıyla veya yaşının 30 olmasıyla başlamıyor.

çok suçlu çok mutsuzum,adam olduğumu ne zaman anlarım bilmiyorum ama anlayana dek pek ağzımı açmasam iyi olacak.

sessizlik mi adam yapar peki insanı,adam olmak nedir ki?sokayım!!

ya okuyucu ben çok mutsuzum.

3 yorum:

  1. Mutsuzluğuna saygı duyuyorum ama yazının başlığına cok güldüm.

    YanıtlaSil
  2. ben de mutsuzum be hocam. gel de iki kadeh içelim bari.

    YanıtlaSil
  3. yazar dediğin okuyuculara güzel şeyler vermeli onların geleceğe umutla bakmalarını sağlamalı

    YanıtlaSil

söyle güzelim dinliyorum?