7.05.2011

Havaya 'HOH'layan Adam

Bu ara ne tür müzikler dinliyorum aklım ermiyor. Kah David Guetta çalışmaları, Rihanna, Lady Gaga eşliğinde enerjik müziklere takılıyorum; kah bu enerjik müziklerin pek de popüler olmayan kimselerce yapılmış sıpsılov cover'larını dinliyip hüzünleniyorum rakı içiyorum; kah Semih arıyor, Deniz Seki- Hüsnü Şenlendirici sapık ilişkisinin ürünü bir düeti hemen dinlememi salık veriyor onu dinliyorum. Bazen de eski müzik zevkim olan grunge'a, trip-hop a kapılıp gidiyorum.

("Havalar nasıl olursa olsun, sizin havanız iyi olsun" mottosunun sahibi Hülya Uğur, Meteoroloji denince aklıma ilk gelen kişi)

Bu değişken müzik zevkimi havalara bağlayacak olanlara şimdiden teessüf ederim. Gökyüzünde neme, bağıl neme, doygunluk moygunluğa bağlı olarak gerçekleşen meteorolojik olayların bünyeme, algılarıma etki etmesi kadar saçma bir durum söz konusu olamaz. İnsanım lan ben! Gelişmiş canlıyım. Yağmur yağdı diye niye hüzünleneyim, güneş açtı diye niye musmutlu olayım? Mal mıyım, mal müdürü müyüm?

_Yağmur mu yağdı? Barajlar doluyo la diye sevinirim sokaktaki herhangi bir emmi gibi.

_Güneş mi açtı? Güneş enerjisinden yararlanamıyoruz şu canım ülkede diye hayıflanır, enerji ve tabii kaynaklar bakanına muhalefet ederim.

Hava durumu, bulut-güneş benim için arabamı ne zaman yıkatacağım veya yıkatmayacağımla ilgili fikir verir. Bazen doğru zamanda yıkatır 'Aklımı seveyim!' diye kendimi överim. Bazen de yanlış zamanda yıkatır şansım cenabetliğime küfrederim (Hayır bu mörfi kanunu falan değil, hep mtv izlediğiniz için bu etkilenmele, cenabetliğe mörfi demeler)

Güneş açar, 'Kızlar etek giyer, dekolte yapar bugün kesin.' der sevinirim.

Kapalı hava olur; 'Neyse ki yüzyılın gelmiş geçmiş en güzel en yararlı modası tayt var moruk, tapılası kadın vücudunun hatlarına doyacağız bu havada bile çok şükür.' derim.

Hep şükürden yanayım.

Bunun dışında hava durumu ile hissiyatlarım, içinde bulunduğum mod vb. arasında bağ kurmaya çalışmak düpedüz beynime, yaradılışıma hakarettir. Buluta ve gökteki 'Güneş' adlı, yıldız sisteminin üyesi bir alev topuna göre kararlarımı belirlememi istemeyin benden ne olursunuz..

Saygılarımla arz ederim

.............(Benim gibi Yemekteyiz Hasan Abi de sık sık arz ederdi)..................

Saygılarımla arz ederim



<< " Only Girl " adlı şarkı, Ellie Goulding'in cover çalışması halinde çalmakta ben bu son satırları yazarken>>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle güzelim dinliyorum?