8.05.2011

Bahar Özkan diye Garip bi Kadın Tanıdım Zamanında, Bir de Onun İmitasyonunu

Bahar geldi sevindim göt göreceğim diye
Sadece göt de değil, iki tane de meme
Hepsi yumuşacıklar, hepsine saygım sonsuz
Ben düşlerim dilberi kah sütyensiz kah donsuz

Realite dört duvar, hayal gücü okyanus
Açıl derinliklere, hem de ister mayosuz
Su yuttun boğulduysan uyanırsın uykundan
Gusül gelir daima hamamcının hakkından

Demirbey der ki seks diye sızlanmayın
Sağlıklı adamsınız, kapıyı kilitleyin
Her hayalin bir filmi sanal alemde mevcut
Kitli kapı çalanda 'Ders çalışıyorum, Git!' deyin.

<<<<<<<<<<<< Senle ben de böyle albümler yapsak ya! Kıp kıp kıp >>>>>>>>>>>>>


(Fonda komşunun süpürge sesi var bunu yazarken)
(Edit: Mühür gözlüm, şiir sözlüm, türkiye ortalamasında boylum al yazmalım bunları yazıyorum ediyorum lakin sapık değilim biliyorsun değil mi? )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle güzelim dinliyorum?