4.10.2007

Kıps ki ğüç döt

takım içinde olmak iyidir.yedek de olsan iyidir.takım halinde aerobik yaparken götüne parmak da yersin,koşarken çelme de takılır.ama bunlarla daha güçlü olursun.takımdan ayrı düz koşu yapmak bi yaşam biçimidir.takıma parmak atmaya,çelme takmaya gücün yetmiyceinden dolayı seni oraya atmışlardır.şu anda takımdan ayrı düz koşular yapmaktayım,herkes hop ki üç dört diye tek bir ağızdan kükreyerek koşar,egzersizini yaparken;ben ınfhs ınfhs diye tek başıma koşuyor takımla aynı güce,aynı kondisyona sahip olabileceğimi umuyorum sadece.olamıycaımı bile bile... bitti

4 yorum:

  1. takıma takma ya da takmaam işte bütün mesele bu.evet evet blouna bakıorum.

    YanıtlaSil
  2. fuuijt fiuuv..taslağını okumuştum bunun vay bea aferin evlat ınfıhıslara gelsende yazmaya devam.) jtheg

    YanıtlaSil
  3. aa kimsin bak meraklandım,yazı okuttuğum bisürü kişiden hankisisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki adsız bendiiiim diyebilsem keşke :)

      Sevgili günlük,
      Bugün Demirbey'in Ekim,2007'de yazdığı bir yazıya yorum yapıp merak edilen adsız olmak isteğiyle uyuyacağım.
      Uyandığımda sen olmak isteyeceğim sevgili günlük.
      Çünkü kimse güne sevgili günlüğü olarak uyanmak istemedi şu hayatta. Herkes bir böcek olarak uyanıp sıyrıldı bu işten. Ben sıyrılamayacak kadar sen olmak istiyorum.

      Sil

söyle güzelim dinliyorum?