30.08.2011

Üsteleşmeden Uyumayalım


- Merhabalar, el öpmeyi şeyapmıyorum ben sevmiyorum. (tokalaşılır, öpüşülür) İyi bayramlar olsun.
+ Sana da iyi bayramlar. Öpme tabi el, bana da yaşlıymışım gibi hissettiriyor o durum zaten. (Böyle aptal saptal muhabbet esnasında çaktırmadan elime harçlık tutuşturulmaya çalışılır.)
- Yok! Yok valla, 24 yaşında adamım ben ya. Bıyığım var!
+ Ha öyle mi? Tamam o zaman. Merve, al kızım abininkini de sana vereyim madem.




Sakın aramızdaki olaylar böyle cereyan etmesin tamam mı?

Ben kendimi hep o ikinci üstelemene endeksliyorum. İnan ikinci defa üstelesen, 'Al yavrum sen bizim gözümüzde işe girene kadar hep gençsin, ihtiyacın olur, al!' desen, ben zaten 3. zorlamaya gitmeyeceğim.

Sana hiç bahsetmedim ama maddi yönden birçok sıkıntım var ey bayram harçlığı beklediğim. Ama gel gör ki utangacım, mahcubum 24 yaşıma bakmadan 'iyi bayram' diyerek 50lik banknot peşinde koştuğum için.

Ben; senin bana, ben turuncu 50lik banknot beklerken laaaps diye masmavi 100lük çıkarma ihtimalini sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle güzelim dinliyorum?