13.12.2011

Duygulandım Beybim


Hüzünkovan kuşu diye miy miy girme şarkıya
Hayatımda da duymadım öyle kuş zati.
Muhabbet kuşuyla edilmesi muhtemel muhabbet belki hüznü kovar,
Orasını bilemem.
Zaten mahmurluk dediğin, duygusallık dediğin şarkıyla türküyle başlamamalı bebek
Gogol Bordello'da ağlamışlığın var mı senin?
Peki ya bi 10 liran?
Sigaram bitmiş. Maaş kartı evde kalmış maralım
Esirgeme erkeğinden, ateşle bi 10'luk
Sikik tipimde bir albeni olmadığından
Şeytan tüyü denen meretten de nasibimi almadığımdan
5 vakit sesimi övüp duruyorsun tıpkı bir ibadet gibi, tıpkı şişman kız öğünü gibi
Övüyorsun övmesine dudu dillim, aybalam
İşte o sigara olmasa benim Müşfik Kenter sesi Nihat Doğan'a bağlar önünü alamam.
Hem ben biliyorum benim tipime acayip sinir olduğunu.
Kavga ettiğimiz zamanlar ben 'Kahretsin!' diyip klip tadında hüzünlenirken;
Kah duvardan resmini indirip,
Kah odamda, üzerimde takım elbise olmasına aldırış etmeden çömelip,
Kah duvarlara görsel güzellik barındıran tek yumruk atarken...

Sen!
Ah sen!
Sen 'Tipini siktiğim' diye bacak arana yastık, eline nutella kavanozu alıyorsun.
Çağırıyorsun kız meclisini,
'Üzülme Melis', 'Ağlama Melis' dendikçe ilgiden aklını çıldırıyorsun
Bir yandan da yalandan ağlıyorsun.
Gel inkar etme.
Adeta seviştiğin bu bıyıklı adam bir Richard Gere'mışçasına,
Efenime söyleyeyim bir Hugh Grant'mişçesine,
Yaşadığın aşk dillere destan, dünyadaki tüm aşkları ayakta tutan bir aşkmışçasına hüzünleniyorsun.
Adeta bir Romantik Komedisin kuzu dişlim.

Ben bıktım bu yalan dolandan.
Benim hüznüm de sevincim de Flash TV frekansından.
Sense "Cnbc-e beni kesmiyor, internetten diziye başladım" diyorsun.
Akasya Durağı'na burun kıvırıp mutluluğu uzaklarda arıyorsun.
Ben...
Haylaz yakışıklın,
Divane Serserin,
Yenibosna Stayla Demirbey'in sana paralı yayına başlayacak.
Şifre koyacak.
Sen bile çözemeyeceksin
Yıldızlar çözemeyecek.
Biru Çurum gibi düşücem gözlerinden
Biru Çurum kim sorgulayacaksın.
İster 'Vaay' de
İster 'Götün kalkmış' de.
Ben 1.80 im bebek, sesim de güzel.
Akıl ala ala geziyorum ortada
İşine gelirse.
Ha bu arada
Yılbaşında ne yapacaksın?

12 yorum:

  1. ^.^ çok mu güzel olmuş ne:D

    Kuzu dişlim nedir ya hu:D
    Sana kurban olsun falan gibisinden şey ettim ben.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ~ bu 'ağlama melis' fenomene dönüştü ya; kapalı üstte pankartı açılsa, şaşırmam, 'hassikome' bile demem gayrı.

    YanıtlaSil
  3. @adsız- açayım bugün ? (:

    YanıtlaSil
  4. @bossa nova- kuzunun alt dişlerini düşün, o zerafeti, o inciliği, o inceliği. Övgülerin en güzeli. Beğendiğine çosevindim bilesin.

    YanıtlaSil
  5. ~ aç bugün bıyıklım. aç, dünüm bugünüm yarınım. aç. 'ağlama crouch'.

    YanıtlaSil
  6. Biru Çurum gibi düşmek istiorum:DDDD

    YanıtlaSil
  7. Uslu bir cocuk olursan şirinleri de görürsün biru çurum gibi de düşersin. Düşmez kalkmaz bir allah netçede

    YanıtlaSil
  8. efeköy-entelköy ü izledn mi :)

    YanıtlaSil
  9. @amelie Sadri Alışık'tan sonra bıraktım ben turk sinemasını, noldu ki?

    YanıtlaSil
  10. Duygulandım beybim, boylu poslu delikanlım.
    Uzun zamandır okumamıştım seni, çok keyif aldım, her cümlenin doygunluğuna gülümsedim. Allah seni de gülümsetsin ;))

    YanıtlaSil
  11. göbek hoplata hoplata güldüm.

    YanıtlaSil
  12. @calamity - negzel yeniden seni burada görmek. Güldüysen, beğendiysen ne mutlu

    @kült ablası - göbeğim olsa ben de hoplata hoplata yazardım, çoeğlenceli.

    YanıtlaSil

söyle güzelim dinliyorum?