17.04.2012

Final Inception = Limbo


  Ertesi gün düğün vardı. Alışveriş merkezinden çıkar çıkmaz hemen gidip açılayım istedim. Sonra bu akşam kınası vardır, erkekleri kınaya almazlar diye düşünüp bu açılımı bir gün sonrasına erteledim. O gece Oktay'ın evinde zaman geçmek bilmedi. Sürekli düşünüyorduk. Önce Oktay sordu: "Cansever'i mi yoksa Elvan Abeylegesse'yi mi?". Yekten 'Cansever' dedim. Sonra ben sormaya yelteniyordum ki Oktay ikinci soruyu yöneltti: "Yüzü, üst tarafı dünyalar güzeli ama bacaklarını bir kazada kaybetmiş kadını mı yoksa bacakları görkemli birer sütun güzelliğinde ama üst tarafı leş bir kadını mı?". Bu soru beni zorlamıştı. Oktay farketmeden telefon jokerimi kullanıp gizli gizli mesaj atarak Çakıl'a fikrini sordum. Çakıl'dan gelen cevap "İkisini birden yapabiliyor muyuz?" şeklindeydi. Çakıl'ın ölüseviciliğine küfrettikten sonra düşünmekte olduğumuz konu başlığının yanlışlığını farkettim. "Ajan o değil de asıl öbürünü diyeceğim sana. Biz yarın hangi ara akıl çeleceğiz. Sabah evden kızı çıkarırlar, sonra bunun kuaförü, komplesi var, sonra fotoğraf, sonra nikah, sonra düğün, sonra gerdek. Biz ne ara gönlümü titretenin kulağına üfleyeceğiz adımızı?"


...


         Sonra vazgeçtik. Tam da yukarıdaki soru işaretini ekrana dökebilmek adına klavyeye sağ el işaret parmağımızla bastığımız anda vazgeçtik oldurma çabalarından.

         Canımız sıkıldı. Yüzük de hayaldi zaten, o da... Blogdaki herşey de... Hayal etmek güzeldi de hayal ettiğin şeyi hakikat sanmaya başlamak fena. Hayal bile kurasımız gelmedi sonra.  "Ah..." dedik "...4,5 yıl sırf hayal etmişiz burada. İşi, gücü, gerçeği bırakıp onu, bunu safi hayal etmişiz ah!"

        
      Ah Müjgan ah!  



        (Bağıl hızı uygulamalı anlatan Ah Müjgan Ah videosunu da verelim. Misal Hüsnü burada sabit, bu nedenle Müjgan sabit bir hızla Hüsnü'den uzaklaşır. Bir süre sonra Hüsnü de döner gider Müjgan'la ters istikamete. İşte o zaman Müjgan'ın gidiş hızı istediği kadar aynı seyretsin, Müjgan'la Hüsnü birbirlerinden çok daha hızlı uzaklaşmaya başlarlar. Soundtrack ise yok.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle güzelim dinliyorum?