29.05.2010

Bu şiirde bayrağa seslenmedim


Eurovision'a katıl dediler
Tok sesin var dediler,davudi dediler
Dediler de dediler
Bilirsin beni
En sıçmalı anılarıma kadar anlattım sana ey dudu dilli
O yüzden bilirsin beni
Geldim gaza şarkı yaptım
Biraz aşk dedim,biraz dünya barışı,biraz da sisteme küfrettim
Bir eurovision şarkısını süper kılabilecek her şeyi yaptım
Cinaslı kafiye kullandım yer yer
Yer yer de tunç kafiye
Aklım fikrim sikildi uyağı tutturacak kelimeler bulucam diye
Mahallenin muhtarları şarkısı gibi oldu sözler
Olsun varsın
Zaten sadece 7 nota var
Ne kadar beste yapılır ki demedim
Dedim mi sen söyle
Demedim la!
Kanıtla!!Kanıtla!!
Demedim ki kızım Allah Allah
Kalktım değişik oktavlardan notaları dizdim uygun uygun
Güzel oldu dedim
Üşenmedim bir de oynak bir bölüm besteledim
Besteledim ki o kısımda sahnede dansöz oynatabileyim
Dansöz Türkiye demektir bebek
Hem avrupalılar bizi deveye binen,fesli çarşaflı insanlar sanıyorlarmış
Sokayım avrupaya
Gözüm kara işte,dedim ya
Sen,mühür dudaklım.yeter ki iste,ver gazı
Yakarım romayı da yakarım
Sokarım romaya da sokarım
Eurovision öncesi arkadaşlar
Dost diyip bağrıma bastıklarım
Öyle atıp tuttular ki Eurovisiona
Herkes komşusuna veriyor dediler
Dedim o bi tek naughty america'da oluyor.
Dediler 'Bir tek biz önemsiyoruz o yarışmayı,
Avrupa iplemiyor bile'
Şoke oldum ceylanım
Şevkim kaçtı maralım
Herkes kapısının önünü silse dünya cennet olur
Herkes komşusuna verse millette ne gam ne kasavet kalır
Diyeceğim o ki,
Maymun iştahım ağır bastı,çekildim song contest'ten
Manga şarkı söylüyor şimdi gördüm de aklım başıma geldi
Dedim :Ben de öpebilirdim o gri rangerdan çıkan nefes kesen güzeli
Öyle yakınlaştım derken yanlışlıkla çarpar dudağından öperdim
Hem meşhur da olurdum televizyona çıkınca
Twitter'da takipçilerim de artardı memnun olurdum
Ama sen bırakıp gitsen beni nolurdum
Al sana uyak yaptım
Bunları düşündükçe delirdim bebek
İçimi sana döküyorum
Çünkü beni en iyi sen tanırsın elleri kolları kınalı adam

1 yorum:

  1. izlemedim bile avrovizyonu kim kime vermiş onu da bilmiyorum

    YanıtlaSil

söyle güzelim dinliyorum?